You lookin so lovely im thinkin bout you lovin me

Kom precis hem är uttråkad nu haha. Vet ni? jag funderar på att börja på dans igen, men vet inte ifall jag bordee. Vill börja på kickboxning egentligen pero no see.. Asså beslutsångest, meen jag kan lika gärna börja på båda två? OCH jag är säker på att ni som känner mig som läser kommer baa "du kommer aldrig palla" but hey dont doubt me liksom. Sluta underskatta:) Men ja vennää i'll let you know när jag har kommit fram till ett beslut, om ni ens bryr er hähä.

och ja har märkt att min statistik har höjts galet, men ingen kommenterar haha så lata ni ärr. Aja till något mer/mindre intressant jag ska nu lägga in låtar i min söta mobil som sakta men säkert håller på och gå sönder. Tro mig den ramlar ur mina händer med flit, inte mitt fel alls. OCH JUSTE byy thee waay jag har filmat typ tuusen videoinlägg haha men ja pratar knappt om något vettigt jag bara babblar på, så jag ska se om jag får hjälp utav någon som kan ge mig ideér eller så kan ni lata läsare klicka på kommentera å komma med förslag liksom..
Men jag ska fixa låtarna nu, peaace lovee and respect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0