väntar på min idiot hon slutar snart woho

Finns det verkligen någon/några du skulle kunna tänka dig dö för?: Detklart
Vad får mest komplimanger för?: Mina läppar
Vad var den senaste komplimangen du fick, och när?: hmm.. "dina läppar e fett sexiga" å de va nån dag sen trorja
När var det sist någon flörta med dig?: typ igår haha
Brukar du flörta med killar/tjejer?: dklart
När var det sist du blev kysst?: förra veckan hähä
När hade du sex senast?: 7
Din favoritfärg?: Lila!
Det gulligaste en tjej/kille sagt till dig?: har ingen aningg faktiskt
Vad tycker du om förhållanden?: dom suger på soommaren annars ere cool :D
Har du ett förhållande?: nope
Vad har du på dig just nu?: Amilas tröja å mjukis
Vad var det senaste du sa?: Du inbillar dig bara
När va du utomlands sist?: somrras
Är du utländsk, om JA vart kommer du ifrån?: Jajemänsan, mest ifrån irak :)
Brukar du få höra att du ser ut som ett annat land än de du är ifrån?: hahaha jaaa.. fått höra allt möjligt
Är du svensk?: född i sverigee
Brukar du få höra att du ser utländsk ut?:häh ja
Hatar du någon?:aså nä
Är du lång?:haha nej:(
Vad hette den personen du sist kysste?: A
Vem vill du gifta dig med?:treey elr bave
Vilken kille/tjej delade du säng med senast?(om du är kille så vilken tjej o a ): A
Den senaste alkoholdrycken?: Xiiderr
Vad vill du göra just nu?: gå ut ooo ****
Vad ska du göra efter det här?: smsa amila
Vilken färg är det på dina underbyxor?: HAHAHA asg.. mörkgråa och rosa
Vad var det senaste du skratta åt?: eehm.. typ något mamma sa imorse
Vad var det senaste du klia?: vet inte :O
Är jag bäst?:hah no
Vad heter du på MSN som personligt meddelande?: kommer inte ihååg
Vem smsade du till sist?: Em
Vad har för bakgrundsbild på din mobil?: black
Tycker du om glass?: nej.. elr bara isglass
Vad heter din bästis?: Amila
Vad skulle göra dig helt glad just nu?: en fet påse med godis + en fn...
Några artister som är kända som du ALDRIG skulle lyssna på frivilligt?: lady gaga 50 cent osv
5 saker nästan ingen inte vet om dig?:
1. jag hatar när typ drar bort mina hörlurar när jag lyssnar på musik vill ge dom en fet bitchslap
2. jag kunde läsa när jag gick på dagis
3. min mamma och jag har samma namn:) fast ja ska byta namn snart hähä
4. jag älskar o kraamas o pussas sådär kelig:)
5. mina matvanor är fett konstiga
Har du många kompisar?: HAHAAHHAAHAHAHAHAH ASSÅ VA?
När sket du sist?: as we speak
Vem var det som kallade dig älskling sist?: aläx
Har du en DONGEL?!: haha NEJ
Är du söt?: deklart
Visst är jag bäst?: men nej

Kommentarer
Postat av: Eveliiinas

Fin blogg du har :) !

2010-10-07 @ 15:33:54
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0