Twitter me a picture let me see that.. okaay

Godmorgon :) Perdon för jag inte bloggade igår men när jag kom hem så gick jag till sängen på dirren asså. Seeen så kom min mami o joina mig haha, världens bästaa. JUSTE 82 läsare igår, helt sickkk! Keep reading..

Jaamen vad finns det mer och blogga om? Hmm.. Skolan jag ville börja i ringde imorse medans jag stod i duschen haha men dom prata med mamma och sa att vi skulle dit på måndag klockan 1, hoppas verkligen jag kommer in, pray4me! Idag så kommer Amila hitåt och eftersom jag inte har varit ute på länge, då menar jag ute ute asså ute haha, så ska vi antagligen ut o chilla i donken (kärlek). Och imorgon äntligen fredag, ingenting är planerat än men någonting kommer definitivt hända haha i need it.

 På grund av en idiot så har jag som ni märkt varken gått till skolan varit ute eller något, tjejer va inte lika dumma som jag. Om det går snett mellan er och någon kille, radera hans nummer, msn, facebook o allting på DIRREN! Skicka inte 3 meters bok om hur mycket du saknar han, visa du är stark och kasta honom så kommer han komma krypande tillbaka. Visa att du har gått vidare så kommer han tänka "faan... varför är jag inte med henne nu igen?" trust me jag kan sånt, fastän ibland så följer jag inte ens mitt egna råd menmen livet haa.. OK twilightbok liksom, ska fortsätta lyssna på trey nuu.. IM OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0