Say you got a man well the hell with him too

Shoooo :) känns som de va en vecka sen jag blogga haha. Men nu när de har vart helg har jag bara inte pallat ya know? men jag har hållt mitt löfte till mig sj om att jag skulle ha roligt den här helgen and i did! Tack vare massa sööta människor, orkar ej nämna namn men aah ni vet vilka nii är. Kom hem för 1 timme sen ungefär så har suttit och lyssnat på musiiik bara. Imorgon har jag mitt möte är ganska nervös men samtidigt säker på att det kommer gå bra, hoppas han kommer säga "ja men du kan ju börja nästa vecka!" eller någoot. Kommer ju sakna min skola nu, menn kasta långt haha pallar eej. Nuu: ska jag prata med min vackra kusin, som funderar på att färga håret rött vi kanske gör det tillsammans haha bangar verkligen inte höhö. TALK TO YA LATER. BESITOS

mitt älskade irakiskt kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0