slänger in en lista and then im OUT!

Lovar du att vara ärlig? jaamen dklart
Du heter: Sara bland annat
Smeknamn:  haha.. asså har inga seriösa smeknamn, finns några som kommer härodär ibland från ingenstans
Låt som när du är ledsen sörjer till?: hmm.. de beror på varför jag är ledsen haha
Beroende av: musik
Vad tror folk om dig?: bra fråga haha? men de beror på vart, men jag blir oftast underskattad kan jag säga haha
Vad får du oftast komplimanger för?: mina läppar
Vad säger du för att imponera på någon?: aa de e jag sara.. HAHA ne ja skojar ja vet inte, de kommer bara naturligt
Hur imponerar man på dig?: man ska vara speciell sådär på sitt egna lilla sätt haha
Brukar du skratta för dig själv?: spik haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag är inne :-)"
Var bor du?: Huddinge
Trivs du där?: yeaa
äger du några converse: näää haha helt udda
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nejrå 
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: nope
Har du haft sex idag: nä men ja har haft 7 :)
Hur svarar du i mobilen: allting ifrån, halååå? SHOOO! haly? ja de sara svensson osv
Vem ringde du senast?: från min mobil så vare Amila
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "ja men skit i han" typ haha
Antal timmar sömn inatt: minns inte haha
Sov du ensam: yees
Brukar du komma i tid: aarå oftast
När mår du bra: när jag lyssnar på tupac å mekkar en z.. ne ja driver haha ehm när jag lyssnar på musik
När blev du fotad senast: igår trorja haha 
Hur känner du dig nu: trött å deprimerad :)
Vanligaste färg på dina kläder: varieraar men typ standard färger
Vad tycker du om fötter: haha asså vilken fråga
Vad saknar du: min iPod
Hade du en bra kväll igår: HAHA gud nej
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: nope sparar ut sen använder jag det som löshår
När brukar du oftast gå och lägga dig: varierar HÅRT, men mellan 9-2
Är du blyg?: nej tyvärr haha
Sysslar du med någon idrott: no inte än
Vill du hellre ha mail än brev: noo 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: maaybe
Har du spytt offentligt: assåå.. offentligt? nä
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haffa så mycke tjejer assåå
Är du nöjd med ditt liv: ja spikat
Är du bortskämd: jag tycker inte det men andra skulle sagt ja haha
Vad gör du i morgon: förhoppningsvis stanna hemma
Vad är det värsta du vet?: no idea
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: inte så mycke asså kanske tvåtrehundra på donken HAHA
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: som lever just nu.. vet inte svårt o välja finns ganska många
Vad längtar du till?: sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja spikat
Vad använder du för shampoo?: olika
Vad är det finaste du fått?: no idea haha
En speciell dag du minns: ehm.. 25 september 2009
Vem kysste du sist: A
Älskar du någon just nu: aa
Du samlar på: gulliga sms hähä
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: em eller basse
Gillar du golf: asså.. nej
Vilken tid gick du upp idag: 07.10 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: nää sov på soffan.. vet inte varför haha?
Har du strumpor på dig nu: yea
Är det okej att gråta: deklart men tycker inte om de haha
När grät du senast: tyvärr så igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: sååå mycket haha
Bär du glasögon eller linser: glasögon yes eller jag använder aldrig dom
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: varierarr
Har du piercing: naveln snart annars nä har haft i näsan
Vill du gifta dig: med rätt kille yes
Vill du ha barn: aa
Solar du ofta:
Är du bra på att laga mat: jamen dddddkllart
Är du flygrädd: noo
Hur vig är du: HAHAHAHA
Är du musikalisk?: gud nej
Vad dricker du helst när du är törstig: fantaa eller festis :)
Vilken är din favoritglass: isglass
Tror du på ett liv efter döden: no se
Tycker du om sushi: sådär
Vad äter du helst när du ser på film: godis :)
Bor dina föräldrar tillsammans: nope
Har du tandläkarskräck: nää
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: hasselnötsbruna å lite gröna i zulen
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes
Biter du på naglarna: naah
Röker du: bara vattenpipa ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: nientee
Senaste låt du hörde: Yesterday - Toni braxton ft. Treyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0