Låt mig bevisa vad jag känner för dig

Det är en ond röst inom mig som säger "noo sara sov inte" och jag ska alltid falla för grupptryck. Haha nej jag skojar bara, men jag missade scrubs tack vare thrillah di top chilla. Men nytt avsnitt om 10 minuter ungefär så ska däcka fint på soffan idag också. Jag vet inte varför men den där rösten igen.. Pratar iallafall just nu med Emily om livets stora gåtor, typ.. Jaa men vad ska ja blogga om.. Vad händer imorgon? Jo som sagt så hoppas jag på att jag kommer kunna skippa skolan, o då blir det sitta hemma å kolla på film o myyys sådär. Jag ska pilla lite på bloggen och sen så blir det soffan, aah mi corazoon, sen så kanske det blir ett till inlägg kanske inte. Den här bloggen är för oförutsägbar hihi. Aaay im out y'all, PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0