Kollot ska bevaras

Min högra hand fryser som in i helskotta, varför? Jag vet intee.. Läste anaginas inlägg om blattebrudar ya kno? asså det finns SÅ många tjejer jag känner som är så, typ ni vet dom där kaxiga brudarna som när dom går runt i stan eller någonstans tror dom att dom äger hela världen. Dom som skiter i skolan, dom som svär hela tiden, helt respektlösa. Det är en såndär jobbig blattebrud i mina ögon. Jag säger inte att jag är heelt perfekt, men jämfört med sånadär tjejer så gör det mig stolt att jag inte är sån. Asså till exempel det finns vissa tjejer som typ när dom går runt i stan med sina tjejkompisar kollar dom snett på allt och alla, är helt respektlösa osåvidare. Eller typ i dom flestas blogg skriver dom "asså lyssna bre jag fucking hatar den här hor fittmammaknullar..." asså jag blir såhär.. VA SÄGER MAMA O BABA OM DENHÄR!? haha ne men u digg. Och jag säger veerkligen inte att alla eller bara blatte brudar e såna men vissa:) Så om du känner igen dig, tänk bara extra noga på vad folk skulle tro om dig, asså visst bry dig inte om vad andra säger men om du vill leka tokig på stan så fine men gör inte det för du tror att du blir coolare på något sätt för tro mig du sänker dig sj så hårt baraa.. ANYHOW jag ska sluta leka dr phill nuu.. Whats uuup? Jag har fett tråkigt ska skriva till dejane nu haha pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0