Jag sa hejdå till soc visa fingret o ba drog


hatar att den här låten ska påminna mig om dig

SHOSAN! Har suttit och fixat låtarna as promised, veet ej hur många låtar ja har lagt in men hade typ 161 och har 209 nu och är fortfarande inte klar, har knappt lagt märke att klockan snart är 1. Knasigt värree.. Men så fort jag är klar så ska jag lägga mig i min dubbelsäng (hähä) och sova sött. Och jag måste till skolan imorgon, ska börja leva som folk imorgon haha. Så jag bloggar när jag är hemma så vi hörs inte på ett tag but ay you'll survive.
Take care, käärlek och respekt

Kommentarer
Postat av: Michan

Ska banne mig unna mig det i helgen =)

2010-10-08 @ 07:18:47
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0